Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak kuruluşlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, gelir ve alaka alanları kabil değteamülkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz bağırsakin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, yarar maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filhakika emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu tuzakırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece şanlı rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bili ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş süreçlerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız kovuşturulma eden yıllarda internet şehir çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çtuzakışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında temellayıp şirketin sahih finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin gün içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da değişik bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bağlamlı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir mergup neticeları vermemektedir.